5 gyors tipp a reggeli ébredéshez

Már volt szó a reggeli ébredésről, de már akkor sem sikerült mindent egyetlen bejegyzésbe belezsúfolnom. A mostani post rövid és lényegre törő, és azt mutatja meg, mit tehetsz még a már korábban leírtakon kívül azért, hogy frissen induljon a reggeled.

1. Nyújtózkodás! Frissítsd fel az elgémberedett végtagjaidat egy jó kis nyújtózkodással. Én általában a karjaimat és a hátamban lévő ízületeket szeretem megnyújtani reggelente, de egy kis lábujjhegyen járós, ég felé nyújtózkodás is hatásos lehet.

2. Zuhanyozz! De nem az a meleg vizes, ami alatt este olyan jó ellazulni, viszont azt sem mondanám, hogy kínozd magadat a hideggel. Én általában egy közepes, langyos hőmérsékletet igyekszem beállítani, ha úgy érzem, hogy szükségem van egy reggeli zuhanyra az ébredéshez.

3. Húzd el a függönyt vagy kapcsolj villanyt! Ezzel is emlékezteted magadat, hogy itt az ideje felébredni.

4. Mozogj! Legyen szó egy félórás kocogásról vagy tíz felülésről, a reggeli mozgás jót tesz. Segít felébredni és energiával tölt fel – meg ugye egyébként is egészséges :)

5. Öltözz és ágyazz! Amilyen hamar csak lehet. Ha fel vagy öltözve és be van vetve az ágy, kisebb az esélye, hogy tíz perc ébrenlét után úgy döntesz, visszafekszel még egy negyed órára.

Kép forrása: splitshire.com

További bejegyzések